مصاحبه آرشیو خبر ها
تلاش تا قهـرمانی

تلاش تا قهـرمانی

آندره بارتزالی مدافع مستحکم ِ یوونتوس در بازی فردا غایب خواهد بود و به دلیل محرومیت نمی تواند بازی کند اما همچنان از یووه حمایت می کند و از هم تیمی های خود پیروزی همراه با تمرکز بالا می خواهد .

" در بازی سختی فردا مقابل کالیاری می رویم . چیزی که مشخص است این است که هیچ تیمی برای باختن به میدان نمی رود و کالیاری هم با اینکه یووه را در صدر می بیند مطمئنا نتیجه ای خوب را در خانه می خواهد "

" اما برای ما ادامه دادن این روند مهم است . پیروزی های پیاپی و کسب ِ 3 ِ حیاتی در هر بازی "

" پیروزی و کسب 3 امتیاز در مقابل رُم بسیار مهم بود برای ما . مخصوصا که رُم خود را به عنوان رقیبی جدی برای ما معرفی کرده و در رده دوم جدول با خوبی پیش می رود "

" نشان دادیم که با تمام شایستگی ها حریف و همه صحبت هایی که شده بود ، یوونتوس کماکان تیم قدرتمند و برتر در سری آ است . برای کسب 3 امتیاز خوشحالیم اما به همه امتیازات فکر می کنیم زیرا هنوز تا انتهای فصل 20 بازی مانده و ما به تمام کردن کار و گرفتن ِ نتیجه نهایی می اندیشیم "

" اختلاف ِ 8 امتیازی با رُم یک برتری محسوس برای ما است اما الان باید از شادی کردن و خوشحالی دست برداریم ، زیرا هنوز اتفاقی برای ما نیفتاده اسـت . باید با تمرکز بالا و حفظ ِ وضعیت ِ خوبی که داریم برای ِ گرفتن ِ امتیازهای بازی های حساس ِ پیش ِ رو تلاش کنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: